چراغ سبز اتحاديه فوتبال انگليس به هري ردنپ
نوشته شده توسط : مهدی

اتحاديه فوتبال انگليس از هري ردنپ به عنوان جانشين شايسته براي فابيو کاپلو در سمت سرمربي‌گري تيم ملي فوتبال انگليس نام برد.


  سرمربي تيم ملي فوتبال تاتنهام که در فصل جاري نتايج خوبي به همراه تيمش کسب کرده مدت زيادي است که سوژه رسانه‌هاي انگليسي شده و بسياري از روزنامه‌ها و کارشناسان معتقدند تنها يک سرمربي بومي مي‌تواند هدايت تيم ملي انگليس را برعهده داشته باشد.

گمانه‌زني‌ها براي برکناري کاپلو و جايگزيني يک مربي انگليسي پس از پايان جام جهاني به اوج خود رسيد، هر چند در نهايت تصميم بر آن شد که کاپلو به همکاري‌اش با تيم ملي انگليس ادامه دهد.

هورن، دبير اتحاديه فوتبال انگليس در سخناني به سرمربي تاتنهام به طور غيرمستقيم اشاره کرد و او را گزينه خوبي براي جانشيني فابيوکاپلو در ترکيب تيم ملي انگليس دانست.

دبير اين کميته عنوان کرد: تاتنهام در حال حاضر فوتبال بسيار زيبا و تماشاگرپسندي را به نمايش مي‌گذارد و اين نشان مي‌دهد که مربي آنها درسطح بالايي قرار دارد. اين تيم فصل گذشته توانست سهميه ليگ قهرمانان اروپا را به دست بياورد و اکنون تلاش مي‌کند تا با تکرار اين موفقيت نشان بدهد عملکرد فصل گذشته‌اش اتفاقي نبوده و اين تيم را ديگر بايد جزو مدعيان در انگليس به شمار آورد.

وي افزود: کاپلو تا سال 2012 هدايت تيم ملي را برعهده خواهد داشت و 18 يا 19 ماه ديگر زمان خواهد داشت تا بتواند تيمش را آماده کند. تصميم بر اين که مربي بعدي انگليسي باشد به هيچ وجه غرور و تعصب خام نيست بلکه در شرايط فعلي به نظر مي‌رسد که مربي بومي بهتر براي تيم ملي جواب بدهد.

هورن با اشاره به بررسي کامل عملکرد مربيان هنگام انتخاب کاپلو اظهار کرد: زماني که مي‌خواستيم براي تيم ملي سرمربي انتخاب کنيم گزينه‌هاي زيادي را مطرح کرديم و فکر مي‌کنم انتخاب کاپلو در آن مقطع تصميم درستي بود. ما هرگز اين معيار را نداشته‌ايم که براي انتخاب سرمربي تيم ملي براساس مليت تصميم بگيريم. معيار ما انتخاب کسب بوده که بتواند بيشترين تاثير را برروي عملکرد و کيفيت تيم ملي داشته باشد. حال اگر بومي بود چه بهتر.

انگليس هم اکنون در مرحله مقدماتي يورو 2012 براي صعود به مرحله پاياني اين رقابتها با حريفان خود روبرو شده است. وضعيت مطلوب انگليس در جدول هرچند تا حد زيادي انتقادها را کاهش داده اما با توجه به اينکه اين تيم در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي هم فوق العاده کار کرده بود اما در مرحله نهايي اين رقابت‌ها با نمايشي ضعيف، نااميدکننده و انتقاد برانگيز از دور رقابتها کنار رفت، نمي‌توان چندان به درخشش اين تيم در مرحله مقدماتي اميد بست.

 
 





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: